"
I give my life to the cause.




REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down
Konto specjalne
Konto specjalne
Belgrave
Belgrave

REGULAMIN Empty




REGULAMIN




oo1. Ogólne

1. Każdy użytkownik powinien zapoznać się z regulaminem forum przed stworzeniem karty postaci. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.
2. Wszyscy użytkownicy są sobie równi.

    2.1. Zobowiązuje to wszystkich użytkowników do kulturalnego zachowania się w stosunku do innych. Jeżeli dojdzie do personalnego ataku na jednego z użytkowników, administracja będzie zmuszona do ukarania osoby atakującej.
    2.2. Chcemy żeby na forum panowała przyjazna atmosfera dla każdego, dlatego też wszystkie osoby próbujące zakłócić spokój na forum, będą odpowiednio ukarane.
    2.3. Każdy użytkownik ma prawo do zgłaszania swoich propozycji, uwag oraz skarg w przeznaczonym do tego temacie.

3. Na forum występuje Mistrz Gry.

    3.1. Rejestracja na forum jest uznawana za automatyczne wyrażenie zgody na ingernecję Mistrza Gry w rozgrywkach.
    3.2. Wszystkie tematy związane z działalnością Mistrza Gry można znaleźć w Sferze Mistrza Gry.

4. Surowo zabronione jest zamieszczanie i rozpowszechnianie na forum treści zakazanych prawnie.

    4.1. Złamanie tego podpunktu regulaminu będzie skutkowało natychmiastowym banem.

5. Wszelkie treści erotyczne lub wyjątkowo brutalne powinny być w poście oznaczone dopiskiem +18, ewentualnie ukryte za pomocą komendy hide.
6. Łamanie regulaminu niesie ze sobą konsekwencję w zależności od przewinienia.

    6.1 Upomnienie – notka wpisana przez Administratora/Moderatora w treść postu użytkownika  kolorem czerwonym.
    6.2. Ostrzeżenie – jest dodawane przez Administratora w razie zauważenia większego przewinienia.
    6.3. Ban – Administrator może nałożyć na konto użytkownika bana, jeżeli przewinienie jest poważniejsze, albo w momencie kiedy użytkownik przekroczy limit ostrzeżeń.
    6.4. Kasacja konta – Administrator ma prawo usunąć konto użytkownika z powodu przewinień zasługujących na większą karę niż ban.

7. Forum belgrave.forumpolish.com zostało w całości wykonane przez Administrację. Wszystkie kody oraz grafika zostały stworzone przez Administrację forum, dlatego prosimy o nie kopiowanie ich bez zgody i wiedzy autorów.




oo2. Konto i postać

1. Nick to imię i nazwisko postaci.

    1.1. Prosimy o nie powtarzanie imion. Dziesięć Thomasów, albo cztery Kate to trochę tłok, dlatego też kiedy Administracja uzna, że dane imię na forum występuje już zbyt często, może poprosić użytkownika o jego zmianę.

2. Każdy użytkownik jest zobowiązany do napisania karty postaci w przeciągu 3 dni od założenia konta.

    2.1. Rezerwacja wyglądu również trwa maksymalnie 3 dni, po których to wygląd zostaje zwolniony.
    2.2. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy wygląd zostanie przedłużony u Administracji. W tym przypadku rezerwacja trwa dodatkowe 4 dni.
    2.3. Na forum nie istnieje możliwość rezerwowania z góry pozycji w Bractwie, a także Skór wilkołaków. W tym przypadku obowiązuje reguła kto pierwszy ten lepszy.

3. Jedno konto = jedna postać.
4. Karta postaci potrzebuje akceptacji Administratora albo Moderatora.

    4.1. Bez zaakceptowanej karty użytkownik nie może tworzyć tematów, ani prowadzić rozgrywek fabularnych. Wyjątkiem jest napisanie w temacie z poszukiwaniami oraz udzielanie się w offtopie.

5. Istnieje możliwość zmiany wizerunku postaci, jednak tylko i wyłącznie wtedy, kiedy użytkownik wykupi specjalny bonus za zebrane przez siebie Punkty Aktywności.

    5.1. W przypadku kiedy użytkownik stracił rangę w wyniku braku aktywności, chciałby powrócić w szeregi aktywnych graczy, a jego wygląd został zajęty już przez kogoś innego, Administracja przewiduje możliwość zmiany wizerunku bez konieczności wykupu specjalnego bonusu.
    5.2. W momencie celowej dezaktywacji postaci, żeby zmienić jej wygląd, Administracja zastrzega sobie prawo, do nie wyrażenia zgody na ów zmianę.

6. Avatar musi mieć rozmiary 200x320.
7. Każda postać musi posiadać swój temat w dziale: relacje, informator oraz kalendarz.




oo3. multikonta

1. Każdy użytkownik ma prawo posiadać jedno konto.

    1.1. Stworzenie multikonta jest możliwe jedynie poprzez wykupienie specjalnego bonusu w sklepie Mistrza Gry za Punkty Aktywności.
    1.2. Z racji tego, że ilość użytkowników w grupie The Knights of Saint Christopher jest mocno ograniczona, żaden użytkownik nie może posiadać więcej niż jednej postaci wilkołaka.





oo4. aktywność i nieobecności

1. Za aktywną uznawana jest postać, z której konta pojawiają się regularnie posty, nie krótsze niż 1200 znaków.

    1.1. Po zaakceptowaniu karty użytkownik ma 3 dni, żeby rozpocząć rozgrywkę fabularną.
    1.2. Na każdy kolejny post użytkownik ma 7 dni.
    1.3. W przypadku gdy Administracja zauważy, że post pojawia się zawsze ostatniego możliwego dnia, wystosuje względem użytkownika odpowiednie konsekwencje - najpierw upomnienie, a, gdy sytuacja wciąż będzie się powtarzać, postać trafi do grupy nieaktywnych.
    1.4. Administracja zastrzega sobie prawo do fabularnego pozbawienia pozycji w Bractwie postaci, która nie angażuje się w rozgrywkę fabularną i ignoruje działanie oraz zadania od Mistrza Gry. Dotyczy to głównie pozycji od Magistratusa w górę, a także wszystkich osób znajdujących się w szeregach Rycerzy.

2. Każdy użytkownik nieobecność dłuższą niż tydzień powinien zgłosić w odpowiednim do tego temacie.

    2.1. Maksymalny czas nieobecności to 14 dni.
    2.2. Każda nieobecność dłuższa niż 14 dni powinna zostać zgłoszona najpierw bezpośrednio u Administracji, a następnie w odpowiednim temacie.

3. Każda nieusprawiedliwiona nieobecność, a co za tym idzie nie pisanie postów fabularnych przez dłużej niż 7 dni powoduje, że konto zostaje dodane do grupy nieaktywnych.

    3.1.  Każdy użytkownik może reaktywować swoją postać w ciągu miesiąca od trafienia do grupy nieaktywnych, co powinien zgłosić w temacie z zamówieniami.
    3.2. Również po miesiącu od trafienia do grupy nieaktywnych postać, jeżeli należała do Bractwa lub Rycerzy, traci swoją pozycję i w przypadku reaktywacji będzie mogła ją odzyskać jedynie wtedy, gdy ów pozycja nie będzie zajęta.
    3.3. Po miesiącu od trafienia do grupy nieaktywnych postać automatycznie zostanie przeznaczona do fabularnego uśmiercenia.





oo5. postanowienia końcowe

1. Na forum  jest dostępna multilokacja.

    1.1. Każdy użytkownik zobowiązany jest do prowadzenia chronologicznych rozgrywek i notowania ich wszystkich w swoim kalendarzu.

2. Prosimy o nie używanie w postach fabularnych emotikon oraz wstawiania do nich obrazków / gifów w postaci obrazów.

    2.1. Gify, obrazki, czy jakiekolwiek inne 'dodatki' można dodawać w poście za pomocą linku.

3. Prosimy o uważne zapoznawanie się z tematami "Rezerwacje" oraz "Zajęte wyglądy".
4. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

    4.1. Użytkownicy zostaną poinformowani o każdej zmianie w przeznaczonym do tego temacie.




Powrót do góry Go down
Sro 22 Lip 2020 - 23:43
 Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 

Strona 1 z 1


Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
-

Forum stworzone na podstawie serialu The Order - opisy uniwersum zostały opracowane z wykorzystaniem informacji z serialu. Styl oraz grafika są dziełem administracji. Część kodów na forum jest zaczerpnięta ze stron CCCrush + Terrible.