- Konto specjalne
Belgrave
|
|
| SKLEPIK MISTRZA GRY o co chodzi? Na forum za posiadane Punkty Aktywności lub Punkty Nauki można wykupić zablokowane dodatkowe zaklęcia, artefakty do wykorzystania na fabule, składniki potrzebne do eliksirów, a także dostęp do ukrytych lokacji. Te punkty można również przeznaczyć na jednorazowe wymiany związane z kontem postaci (wizerunek, imię bądź nazwisko), a także wykupienie multikonta. Sklepik Mistrza Gry jest miejscem, w którym znajdziejsz wszystkie te przedmioty z opisem ich działania, a także kosztem. Wszystkie przedmioty tu dostępne są w posiadaniu postaci dopiero po zakupie. Przedmioty (oprócz zaklęć oraz umiejętności) można przekazywać fabularnie innej postaci, a także po ich wykupieniu tłumaczyć ich zdobycie fabularnie. Przykładowo wykupuję w Sklepiku zioła, które następnie w grze zdobywam w lesie lub w sklepiku zielarskim. Nie można jednak dostępnych tu przedmiotów "znaleźć" lub "zdobyć" w grze, bez ich uprzedniego wykupienia. Aby dokonać zakupu należy użyć poniższego kodu: ZAKUPY - Kod:
-
[b]IMIĘ I NAZWISKO:[/b] tu wpisz [b]KOSZYK: [/b] tu wpisz zakupione przedmioty [b]RACHUNEK:[/b] tu wpisz ilość oraz rodzaj wydawanych punktów Sklepik będzie co jakiś czas uzupełniany o nowe przedmioty. Ceny za Punkty Nauki są "niższe" niż te za Punkty Aktywności - zależy to od tego z jaką trudnością zdobywane są jedne i drugie punkty. PA na forum zdobywa się łatwiej i szybciej niż PN. sklepik ZAKLĘCIA- rozwiń:
• Inflammetur. Teine. OPIS: Zaklęcia używane do podpalania czegoś, wizualizujące określone miejsce, w którym ma pojawić się ogień. Silniejsze od zaklęcia Incendetur. Wymaga ofiary z krwi ludzkiej, ale w przeciwieństwie do Incendetur nie aż tak dużej ilości. UWAGI: Zaklęcie Inflammetur. dostępne od rangi Medicum. Zaklęcie Teine. dostępne od rangi Magistratus. CENA: 50 PA
• Dormi. OPIS: Zaklęcie używane do usypiania ludzi i zwierząt. Silniejsze niż dwa pozostałe zaklęcia usypiające. Nie wymaga ofiary. UWAGI: Zaklęcie dostępne od rangi Medicum. CENA: 50 PA
• Mitescere. OPIS: Zaklęcie pozwalające na wywołanie wewnętrznego spokoju u drugiej osoby. Wymaga ofiary z krwi ludzkiej. UWAGI: Zaklęcie dostępne od rangi Medicum. CENA: 60 PA
• Ad hunc locum planumque ligaris. OPIS: Zaklęcie Zoroastrian, które wiąże cel w określonym miejscu. Wymaga ofiary z czaszki kozy. UWAGI: Zaklęcie dostępne od rangi Magistratus. CENA: 60 PA
• Sciath chosentha. OPIS: Zaklęcie, które chroni przed zaklęciami przeciwnika i odbija je. Wymaga posiadania magicznego naszyjnika. UWAGI: Zaklęcie dostępne od rangi Magistartus. CENA: 60 PA
• Subjugatio. OPIS: Zaklęcie pozwalające na zapanowanie nad paniką/złością tłumu i wywołujące emocję spokoju. Wymaga ofiary z krwi ludzkiej. UWAGI: Zaklęcie dostępne od rangi Magistratus. CENA: 70 PA
• Sedant dolorem corporis. OPIS: Zaklęcie powodujące obrażenia u przeciwnika takie jak krwotok wewnętrzny czy połamanie kości. Wymaga ofiary z krwi ludzkiej. Aby zaklęcie zadziałało należy skupić się na wybranym organie w ciele, które ma zostać przez nas uszkodzone. UWAGI: Zaklęcie dostępne od rangi Magistratus. CENA: 80 PA
• Dominus. OPIS: Zaklęcie pozwalające na zapanowanie nad złością i pragnieniem krwi wilkołaka. Wymaga ofiary z krwi, a także umiejętności Rzucania zaklęć i Wiedzy tajemnej rozwiniętych na poziomie Wirtuoza. UWAGI: Zaklęcie dostępne dla rangi Mag Świątyni. CENA: 80 PA
• Oculi veteres froma nova. OPIS: Zaklęcie, które zmienia wygląd drugiej osoby na okres 3 godzin. Dodanie Aeternum na sam koniec inkantacji powoduje, że zaklęcia nie da się już odwrócić. Aby je wykonać należy przykryć głowę osoby, która chce zmienić swój wygląd workiem z sigilem i zalać woskiem ze świecy. UWAGI: Na forum to zaklęcie umożliwia zmianę wizerunku na nowy, tak więc jako jedyne dostępne jest dla wszystkich grup. Po wykupieniu zaklęcia, należy zgłosić zmianę wizerunku w odpowiednim temacie. Zaklęcie jest jednorazowe i nieodwracalne. CENA: 150 PA ARTEFAKTY- rozwiń:
WSZYSTKIE ARTEFAKTY ORAZ ICH DZIALANIE ZOSTAŁY SZERZEJ OPISANE W TEMACIE "SPIS ARTEFAKTÓW". • Losowa karta z Talii Magicznego Tarota EFEKT: Efekty zależne od danej karty CENA: 35 PA • Zaczarowany Woreczek EFEKT: Przechowywanie dużej ilości przedmiotów CENA: 50 PA • Uniwersalny Klucz EFEKT: Otwieranie wszystkich magicznych oraz niemagicznych zamków CENA: 50 PA • Sakiewka Bogactwa EFEKT: Rozmnażanie pieniędzy CENA: 50 PA • Naszyjnik Uroku EFEKT: Niwelowanie działania Serum Prawdy CENA: 60 PA • Butelka myśli EFEKT: Przechowywanie wspomnień, doświadczeń oraz myśli CENA: 60 PA • Talizman Życzeń EFEKT: Spełnienie jednego życzenia posiadacza CENA: 60 PA • Amulet Drugich Szans EFEKT: Odwracanie fatalnych wyborów CENA: 150 PA SKŁADNIKI ELIKSIRÓW ORAZ OFIARY- rozwiń:
WSZYSTKIE SKŁADNIKI SĄ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I PO WYKORZYSTANIU DO STWORZENIA ELIKSIRU, ZNIKAJĄ Z INFORMATORA POSTACI. • wszystkie kwiaty lub rośliny (tojad, przebiśnieg, lawenda, itp.) CENA: 5 PA (cena za sztukę) • warzywa oraz owoce (granat, fasola, itp.) CENA: 5 PA • kozie mleko CENA: 10 PA • czaszka kozy CENA: 10 PA • poroże jelenia CENA: 10 PA • serce krokodyla CENA: 10 PA • mózg leniwca CENA: 15 PA • sowa CENA: 15 PA • oko zmarłego CENA: 15 PA • perła CENA: 15 PA • dowolny sigil potrzebny do zaklęć CENA: 10 PA • magiczna świeca CENA: 10 PA • magiczny naszyjnik CENA: 15 PA • łańcuchy transferowe wykonane z rtęci CENA: 50 PA RYCERZE- rozwiń:
• Dziennik Skóry UWAGI: Każda ze Skór ma aktualnie dostępny jeden wpis z dziennika. Żeby zdobyć informacje w nim zawarte należy przeprowadzić rozgrywkę w której czempion poszukuje informacji w Relikwiarzu CENA: 100PA UMIEJĘTNOŚCI SPECJALNE- rozwiń:
• Wielojęzyczność OPIS: Wielojęzyczność to umiejętność rozumienia, mówienia i czytania w dowolnym języku bez wcześniejszego szkolenia w tym zakresie. Będąc człowiekiem niewiedzącym o magii można tłumaczyć tę umiejętność "zdolnością do nauki języków". Jest to umiejętność, która ma zastosowanie podczas nauki, szczególnie na wydziale Neofilogloii, ułatwia osobom z grupy Bractwo czytanie inktantacji w innych językach (podczas nauki nowych zaklęć można wykorzystać tę umiejętność zamiast języków ze zbioru Arkana), a także jest świetną sztuczką imprezową kiedy postać potrafi przedstawić się we wszystkich językach świata. UWAGI:: Umiejętność dostępna dla wszystkich grup. Poziom: Adept. CENA: 50 PN
• Mediumizm OPIS: Umiejętność doświadczania kontaktu z duszami umarłych, duszami niematerialnych jednostek, z aniołami lub demonami. Medium posiada umiejętność słuchania i relacjonowania rozmowy z duchami, wchodzenia w trans i przekazywania wiadomości bez wgłębiania się w to, co w danym momencie przekazuje. Pozwala, by duch wszedł w jego ciało i używając go (np. pisząc na kartce) przekazał wiadomość tym, którzy chcą się z nim skontaktować, a którzy nie mają zdolności mediumicznych. UWAGI:: Umiejętność dostępna dla wszystkich grup. Poziom: Nowicjusz. CENA: 60 PN
• Sugestia OPIS: Przejawia się jako wewnętrzny głos w głowie "ofiary", na której umiejętność jest stosowana. Powoduje to, że dana osoba uwierzy, że myśli i pomysły, które pojawiają się w jej głowie, są jej własnymi, co z kolei wpłynie na ich działanie na korzyść użytkownika. Sugestia jest neutralna, można ją wykorzystać w dobrych lub złych celach. Stosując ją należy skupić myśli na danej osobie, wyobrażając sobie jak przepływają z naszej głowy do głowy naszego celu. UWAGI:: Umiejętność dostępna dla grup Bractwo oraz Rycerze. Poziom: Nowicjusz. CENA: 60 PN INNE- rozwiń:
• Dodatkowa umiejętność Na forum można posiadać 3 dodatkowe umiejętności ze zbioru Umiejętności Powszechnych lub, w przypadku osób dołączających do Bractwa w grze, ze zbioru Arkana. UWAGI: • aby nabyć pierwszą umiejętność dodatkową należy mieć conajmniej jedną umiejętność początkową na poziomie Mistrza • aby nabyć drugą umiejętność dodatkową należy mieć conajmniej dwie umiejętności początkowe na poziomie Mistrza • aby nabyć trzecią umiejętność dodatkową należy mieć conajmniej trzy umiejętności początkowe na poziomie Mistrza
CENA: 20 PN lub 60 PA• Zmiana wizerunku UWAGI: PATRZ ZAKŁADKA "ZAKLĘCIA" • Multikonto UWAGI: - CENA: 100 PA• Punkty Nauki UWAGI: - CENA: 1PN 50 PA• Skóra wilkołaka wybrana przez użytkownika (do wyboru Timber, Silverback, Alpha, Midnight, Sage, Coy i Rising) UWAGI: misja specjalna, która zostanie stworzona pod postać - w zależności od tego kim jest postać, a także czym się zajmuje, w ciągu 48h od wykupienia misji użytkownik dostanie na PW informacje o misji przygotowanej specjalnie dla niego i dalszych instrukcjach co musi robić, żeby ją wykonać. CENA: 100 PA
|
|
- Rycerze
Colt Atherton
DODATKOWE INFO : I order one drink then I drink the flood
|
|
| IMIĘ I NAZWISKO: Colt Atherton KOSZYK: Multikonto RACHUNEK: 350PA - 100PA = 250PA |
|
- Rycerze
Lucy Flores
DODATKOWE INFO : I am designer of my own catastrophy
|
|
| IMIĘ I NAZWISKO: Lucy Flores KOSZYK: dziennik Skóry RACHUNEK:299PA - 100PA = 199PA |
|
- Bractwo
Carter Williams
DODATKOWE INFO : Kind, subtle, polite? I could be that way. But you have to deserve it.
|
|
| IMIĘ I NAZWISKO: Carter Williams KOSZYK: Zaklęcia Teine oraz Subjugatio. RACHUNEK: 329PA - 120PA = 209PA |
|
- Bractwo
Faye Blackthorn
DODATKOWE INFO : sippin' wine in my free time
|
|
| IMIĘ I NAZWISKO: Faye Blackthorn KOSZYK: - Amulet Drugich Szans - zaklęcie Mitescere - Multikonto RACHUNEK: 150 PA + 60 PA + 100 PA = 310 PA |
|
- Bractwo
Isaac Wright
|
|
| Sialalalalala...
IMIĘ I NAZWISKO: Isaac J. Wright KOSZYK: wilcza skóra - Alpha RACHUNEK: 100 PA - 100 PA = 0 PA
Zbankrutowałam dla tego wszarza. |
|
- Bractwo
Hayden Seigner
DODATKOWE INFO : I see us written in the stars
|
|
| IMIĘ I NAZWISKO: Hayden Seigner KOSZYK: 3 PN RACHUNEK: 162 PA - (3*50) = 12 PA |
|